Новата кампания на верига книжарници Orange center

1

В началото на месец август книжарници Orange стартираха новата си кампания „Стани книжар в Orange за един ден”. Печален статистически факт е, че всяко следващо поколение деца изпитва все по-малък интерес към книгите. Целта на кампанията е да постигне точно обратния ефект сред младите хора. Хората, които стоят зад тази кампания, желаят да насърчат интереса на децата към книгите и да им покажат, че четенето е едно от най-приятните занимания, които човек може да си позволи.

В рамките на кампанията „Стани книжар в Orange за един ден“ деца на възраст от 7 до 18 години ще имат възможността да влязат в ролята на книжар за един ден. По време на работния ден те ще се запознаят с най-интересното от книжарската дейност и ще могат да препоръчат любимите си книги на други деца.

Всеки месец ще бъдат „наемани” 14 деца книжари за София, 4 за Варна и 2 за Бургас (по двама души на месец за всяка книжарница).

Всички деца, които желаят да кандидатстват могат да го направят на този линк. За целта те трябва да напишат кратко мотивационно писмо. Одобрените кандидати за следващия кръг ще бъдат поканени на миниинтервю, след което се взима финално решение.

Работните дни на книжарите ще са три – първият ще е на 27-ми август, вторият на 17-и септември, а третият на 8-ми октомври. Интервютата с децата, одобрени за август, ще се проведат между 22-ри и 25-и август.

Кампанията се стреми да установи възможно най-приятни условия за „работа” и пълна свобода във всеки аспект. Най-хубавото е, че „работния ден” ще продължи около два-три часа, но ако децата пожелаят, могат да го удължат или прекратят по-рано.

Досега са получени много повече мотивационни писма от предвидените и това е знак, че кампанията определено предизвиква интерес. Всички деца, които желаят да се включат в нея имат точно една седмица, за да го направят. Крайният срок е 20-и август.

Официални партньори в това вълнуващо начинание са „Аз чета” – AzCheta.com и „Аз чета Детски книги”.

Текст на новината: Станислав Великов

Стажанти на
За втора поредна година „Под Моста“ организира стажантска програма във Факултета по журналистика към СУ. Принципът на програмата е по-големи колеги да дадат част от опита си на по-малките. През 2016 г. през програмата ще минат 17 студенти по журналистика първи курс от ФЖМК.

Сподели тази публикация

Google+ Linkedin Reddit Tumblr+ @Email to