5-те най-добри реклами за последните две седмици

12.05.2014

 

Последните две седмици бяха особено продуктивни за рекламния бизнес, което е нормално, имайки предвид настъпващото лято.

Найк не спират със страхотните реклами насочени към предстоящото Световно първенство в Бразилия. Субару показва по нестандартен начин колко желана марка кола е. Имаме и реклама, която ни показва проблемите с „лага” в интернет. „Библията за барбекю” ни дава всичко, от което имаме нужда, за да сме успешни в организирането му, а „Най-важната „секси” реклама” забива последния пирон в тази жестока класация.

 

1. Nike ‘Winner Stays’

Найк няма спирачки и продължава със своята кампания за Световното първенство в Бразилия това лято. Този път са преплетени няколко класически мотива от играенето на футбол на прашното игрище пред блока, уличните правила, подражаването на големите звезди и разбира се самите големи звезди, които правят рекламата още по-ефектна и класна. Не мисля че някой, който се интересува от футбол има правото да пропуска продукциите на Найк преди големите форуми. Повече от 60млн. души очевидно мислят като мене, съдейки по гледанията в Ютуб.

https://www.youtube.com/watch?v=3XviR7esUvo

 

2. Ume.net ‘Living With Lag’

Шведски доставчик на интернет прави симулация на „онлайн лаг” в реално време, използвайки специално пособие тип маска, което забавя картината на този, който я носи. Така можем да видим колко по-труден е живота, когато лагва здраво. Въпросният интернет доставчик претендира, че може да предостави услуга, която ликвидира тези проблеми. Не знаем дали е така, но със сигурност начинът им на убеждаване си го бива.

https://www.youtube.com/watch?v=P2VMHzN-bq8

 

3. Subaru ‘Who Let Her Behind the Wheel?’

Очевидно всеки иска да кара Субару, но в тази реклама виждаме как дори и кучетата са готови на всичко, за да застанат зад волана. В началото ми се стори леко странно, но трябва да се признае идеята за оригинална.

https://www.youtube.com/watch?v=-K-zDK4wrI4

4. Tramontina Cookware ‘The Bible of Barbecue’

Библията на Барбекюто. Звучи като загла готварска книга, но е по-скоро Библия. Книга, която е направена така, че всяка страница да бъде разрушавана и използвана с цел оптимален ефект и успех на барбекюто. 10 точки за идеята.

https://www.youtube.com/watch?v=9l1glIKMtqE

 

5. Save the Children ‘The Most Important Sexy Model Video Ever’

Атрактивни модели трябва да изговарят показаните им реплики по секси начин. Всичко е нормално, докато не се появява реплика, в която са включени статистики за убити деца и жени. Колко секси и непукисти можем да бъдем, виждайки това?

https://www.youtube.com/watch?v=bOXMKEnra8w

 

Facebook share icon Twitter share icon Linkedin share icon
Боян Симеонов5-те най-добри реклами за миналата седмица  01.05.2014

Още от Под Моста

Калоян ГуглевИзкуството в дигиталната епоха. Как артистът живее от него?LIFE