Образование

Най-добрите реклами, свързани с образование

27.06.2020

Замисляли ли сте се за хилядите реклами, които ежедневно ни заливат от телевизията, радиото в колата или от YouTube клиповете? Предложения валят отвсякъде, но освен с цел покупка, някои рекламни кампании предлагат интересна информация, представят ни иновациите по света и наблягат на образованието.

В следващите редове ще откриете няколко нестандартни рекламни материала, насочени именно към образование и наука.

Chex Mix и Box Tops for Education

Създадена от: In-house

Връщаме се назад към 2011 г. и мотото на снаксовете Chex: „Choose the snack that gives back“. Фирмата си партнира с Box Tops for Education (https://www.boxtops4education.com/ ) – дългогодишен проект, а вече и приложение, чрез което всеки в САЩ може да спечели пари за училището си, сканирайки сметка от магазина. Да се извличат благородни ползи от пазаруването може би не е чак толкова лошо. А предвид че партниращите продукти са предимно хранителни и привлекателни за младежите, нищо чудно, че кампанията добива популярност сред американците.

Университетът в Бристол и QR мостът

Създадена от: Out of Home International, TMP Worldwide и Peloton Design

Рекламата е създадена за популяризиране на свободните места, налични в университета през 2012 г. Днес QR кодовете са навсякъде – от визитки и брошури до онлайн приложения. Но вместо скучния квадрат, QR кодът на Бристол е проектиран във формата на окачения мост – символ на града, Клифтън (Clifton). Плакатът с QR кода е поставен на стратегическо място в Лондон – на известната станция Падингтън. И то не в какъв да е размер, а на цял билборд. А след сканирането му, потребителите имат бърз достъп до уебсайта на университета. В днешния дигитален свят, не е ли това ефикасен начин за привличане на студенти?

Sandy Hook Promise – „Обратно на училище“

Създадена от: BBDO – Ню Йорк

Тази кампания, макар и насочена към училищата, има далеч по-силно социално послание. Въоръжените инциденти в училищата не са новост в САЩ. По тази причина неправителствената организация Sandy Hook Promise дава алтернативна гледна точка на първия учебен ден. Акцентът е върху насилието в учебните заведения. Във видеото деца показват какво са получили от родителите си за първия учебен ден, а всеки следващ разказ носи все повече и повече болка, страх и безсилие сред младежите. Чуват се изстрели и стъпки на потенциален нападател. Но всичко може да бъде предотвратено с подходящи мерки. Това е посланието на Sandy Hook Promise.

WONK campaign на Американски университет, Вашингтон

Създадена от: SimpsonScarborough

През 2011 г. Американският университет във Вашингтон не пести средства за рекламни кампании, а целта е да представи на света най-силните си страни. Учебното заведение работи с SimpsonScarborough, компания, специализирана именно в маркетинговата стратегия за висше образование и маркетинговите проучвания. Студиото провежда хиляди интервюта, за да се оформи основната стратегия на университета и визията на кампанията.

Похарчени са почти 555 000 долара по време на разработването и провеждането ѝ. Но пък средствата отиват за разнообразни рекламни канали –  уебсайтове, печатни реклами и билбордове, събития в студентския кампус.

Microsoft Education: Every Student Has a Voice

Microsoft Education представя обучителната си платформа повече от успешно. Видеото ни запознава с ученици от Индия, САЩ и Великобритания, за да покаже ежедневието им. Традиционното образование често е погълнато от стереотипи и не набляга на индивидуалните умения на децата. Платформата на Microsoft се стреми към персонален план на учене, както и към равни възможности за всеки ученик. Децата се упражняват да работят в екип и да допринасят с уменията си за отбора. Вярата, че всеки е добър в нещо и има право да развива потенциала си, е движещото в кампанията на обучителната платформа.

Education Connection

Завършваме списъка с една безплатна американска платформа, която помага на бъдещите студенти да открият най-добрата образователна програма и учебно заведение. Education Connection свързва учениците с акредитирани онлайн училища и университети и дава различни предложения за желаните от тях специалности. Така дори зает човек може да открие точната възможност за квалификация без да губи време в проучвания на стотици академии.

През годините платформата се рекламира по много начини, но един от тях наистина грабва вниманието – музикалните клипове. Чрез мелодични рап и рок парчета с кратки едноминутни клипове, Education Connection илюстрира нагледно колко по-лесно се случва всичко онлайн.

Ако и вие търсите повече информация за дигиталния свят и образованието, включете се групата на Образование 4.0, споделяйте и откривайте нови възможности!

Facebook share icon Twitter share icon Linkedin share icon
Димитър ПанайотовОбразование и COVID-19 – защо затвориха училищата?02.11.2020

Още от Под Моста

Под МостаДигиталното образование – създаване на цифрова екосистемаОбразование